Odborná porota soutěže

Porota soutěže se skládá z odborníků v oblasti IT, vývoje webových stránek,
designu, reklamy a vzdělávání.

Ondřej Neumajer

Předseda odborné poroty, spoluzakladatel sCOOL web

Původní profesí učitel, pracující jako konzultant vzdělávání, lektor a didaktik zabývající se problematikou využívání digitálních technologií ve vzdělávání. K problematice školních webů publikoval množství článků a návodů a mimo jiné knihu Budujeme školní web. Dlouhodobě působí na katedře Informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Miroslav Hřebecký

odborný garant soutěže, spoluzakladatel sCOOL web

18 let strávil ve školství v první linii, má za sebou ředitelskou zkušenost z veřejné základní školy a ze soukromého gymnázia. Od roku 2003 působí paralelně jako lektor vzdělávání učitelů a ředitelů, jeho kurzy prošlo přes 1500 nejrůznějších pracovníků ve školství. V současné chvíli působí jako programový ředitel EDUin.

Zuzana Líznerová

Projektová manažerka online aplikací společnosti Unicorn

Již od studií v oboru ekonomie a management pracuje ve společnosti Unicorn, kde působí zejména jako manažerka řady projektů zaměřených na vývoj a rozvoj online aplikací.
Aktuálně se věnuje vývoji vzdělávací aplikace a koordinuje tvorbu jejích výukových kurzů.
Denně je proto v úzkém kontaktu s učiteli a školní problematikou.
Podílí se na tvorbě nových Unicorn Application Framework technologií pro vývoj moderního software.

Barbora Štěpánková

UX designérka

User Experience designerka se zkušenostmi jak v oblasti marketingových kampaní, tak v oblasti návrhu komplexních webových řešení. Pracuje pro agenturu Actum a jejího zahraničního klienta Metro Cash & Carry. Zaměřuje se na uživatelský výzkum a ve svých projektech se snaží nastolit rovnováhu mezi businessovými požadavky klienta a potřebami uživatelů webu.

Karel Punčoch

art director v agentuře Global Vision

Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Od roku 1998 se věnuje webdesignu a kreativním konceptům na internetu. Podílel na internetových projektech více jak 500 společností. Spolupracoval na projektech společnosti Garnier, MAFRA, NOKIA nebo Protonového centra. Ve společnosti Global Vision, a.s. se věnuje zejména vizuální koncepci projektů a celkové strategii společnosti.

Jan Sequens

technical director v agentuře Global Vision

Absolvent bakalářského stupně Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Už od 17ti let se profesně věnuje internetovému marketingu a vývoji webových stránek a aplikací. V roce 2009 spolu s kolegou a kamarádem Karlem Punčochem založili digitální agenturu Global Vision, která se od té doby věnuje nejen vývoji vlastního CMS Publis a webových aplikací na míru, ale také full service digitálnímu marketingu. Ve společnosti má na starosti především technické řešení projektů, rozvoj CMS Publis a propojení marketingových potřeb projektů s technickou implementací.

Lenka Matějová

projektová manažerka sdružení CZ.NIC

Přes humanitní vzdělání se díky náklonnosti k UX dostala k rekonstrukci univerzitních webových stránek VŠCHT Praha. Při této práci se blíže seznámila s programovacím jazykem Python. Jako aktivní členka pražské Python komunity pomáhá Pyladies s organizováním Pyworkingů. Od března 2017 se jako projektová manažerka podílí na koordinaci aktivit programátorů a administrátorů ve sdružení CZ.NIC.

Mira Friedrichová

Analytik a školitelka, učitelka  informatiky a metodik IKT

Vystudovala Systémové inženýrství na VŠE. Řadu let  působila jako analytik a školitel ve vlastní malé softwarové firmě. Lektorovala v různých školách a kursech. Vystudovala fotografii. Poté se rozhodla pro radikální změnu svého profesního zaměření, protože  konečně chtěla dělat to, co mě baví - tedy učit. Nyní působí jako učitelka  informatiky a metodik IKT na Gymnáziu v Praze 5 Na Zatlance. Zajímá se nové trendy v technice i pedagogice, je v přípravného týmu alternativního programu ALT  Zatlanka. Je členem profesních sdružení Jednota školských informatiků a Google Education Group ČR.

Petr Soukeník

Lektor, konzultant a spoluzakladatel Než zazvoní

Spolupořádal pIšQworky a Prezentiádu. Získal 2. místo v České ceně za PR v kategorii veřejný sektor. Radil Masarykově univerzitě s marketingem. Působil v Radě vysokých škol a Akreditační komisi. Byl ředitelem agentury Proof & Reason a „jeho“ projekt porazil v prestižní soutěži webů WebTop100 i Alza.cz. V roce 2010 spoluzaložil Než zazvoní, které jako jediné pomáhá se strategickým marketingem školám. Petra naplňuje posouvat společnost, otevírat náročná témata a měnit české školství zezdola.